יום שבת, 3 בנובמבר 2012

החוויה שלי איך ניפטרתי מ פטריות בציפורניים

רציתי לשתף אתכם היום בעברי עם התופעה המלאת סבל וכאב וגירודים שאנחנו מכירים אותה בתור פטרת ציפורניים.
ליפני כחודש וחצי עברתי את הטיפול ה שלישי והאחרון שהוריד לי את הסירחון מהרגליים לתמיד!
קשה להאמין אני יודע אבל אני סבלתי מפטריות בציפורניים כ4 שנים.
זה התחיל בצבא שבקושי החלפתי גרביים עקב היותי קרבי וכנראה בנידבקתי כי לא לבשתי כפכפים במיקלחת או פשוט כי הזעתי הרבה בגרביים מבלי להחליף אותם מספיק.

פטרת ציפורניים ממש שיגעה אותי במהלך השנים האלה.
אני פשוט הייתי מלא בבושה כל פעם שהורדתי את הנעליים כל החדר הסריח בריח של גופה.
זה היה ממש כאילו זה לא היה פטריות ציפורניים אלא גופה של משהוא גדול שאני מחביא בנעליים. אני זוכר שהייתי בשדה התעופה וביקשו ממני להוריד נעליים. כולם הסתכלו עלי.
כל פעם שהגעתי לבדיקה הביטחונית פשוט לא ידעתי איפה לקבור את עצמי.


אבל אני גילית שיש פיתרון ל פטרת בציפורניים - 3 טיפולים עצרו לי את כל הצער והכאב שהפטרייה בציפורן גרמה לי. טיפול פשוט ולא פולשני בקרן אור שהורג את פטריה בציפורניים מהמקור! ותוך שבוע וחצי ניפטרתי מפטרת הציפורניים לתמיד! קשה להאמין ואני עדיין לא מאמין שאני מסתכל על הרגליים שלי - אני פשוט לא מזהה אותם יותר. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה